هنشهری آنلاین: در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، ذوب‌آهن به صدر بازگشت و دانشگاه آزاد مقابل پویا پذیرای شکست شد.

توپ بسکتبال

در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز دوشنبه (30 آبان) شش بازی برگزار شد و تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان با شکست همیاری زنجان موفق شد مجددا به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر باز گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال،‌ در گرگان تیم شهرداری این شهر به دیدار مهرام تهران رفت که با ارائه یک بازی خوب تا دقایق پایانی رقابت سختی را مقابل حریف قدرتمند خود به نمایش گذاشت. این دیدار که در سالن مملو از تماشاچی گرگان برگزار شد با نتیجه 71-79 به سود مهرام خاتمه یافت.

در بازی دیگر تیم جهش ترابر قم در اهواز به دیدار حفاری ملی رفت. در این مسابقه که درسالن 22بهمن ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، تیم ملی حفاری با نتیجه 102بر 99 بر تیم جهش ترابر قم پیروز شد. این مسابقه در وقت قانونی 84 بر 84 مساوی تمام شد، اما تیم ملی حفاری در وقت اضافی موفق شد مهمان خود را شکست دهد. از این مسابقه بیش از یک هزار تماشاگر دیدن کردند. این دومین هفته متوالی است که تیم جهش ترابر بازی را در وقت اضافه واگذار می‌نماید.

در تهران اولین شگفتی لیگ رقم خورد و تیم پویای تهران موفق شد تیم مدعی دانشگاه آزاد را شکست دهد. تیم پویا که در هفته قبل موفق شده بود در گرگان بر تیم شهرداری غلبه نماید، در این روز نیز دست به کار بزرگی زد و بر خلاف پیش‌بینی‌ها، تیم دانشگاه آزاد را که در رده سوم جدول قرار دارد شکست داد و با سه پله صعود خود را به مکان هفتم جدول رساند.

در خانه بسکتبال شیراز می‌رفت تا شگفتی بعدی صورت گیرد ولی تجربه بالای یاران پتروشیمی بندر امام این تیم را از شکست گریزاند. تیم لوله آ.اس شیراز در مقابل تیم پتروشیمی بندر امام قرار گرفت و تا دقیقه 37 مسابقه امتیازات برابر بود ولی پرتاب سه امتیازی رضایی در شرایط حساس مسابقه و شوت منطقه‌ای آتشی تیم میهمان را پیش انداخت تا در نهایت این مسابقه 72-65 به سود پتروشیمی خاتمه یابد.

در ماهشهر تیم صنایع پتروشیمی میزبان فولاد ماهان سپاهان بود که نماینده اصفهان موفق شد این دیدار را 64-47 به سود خود پایان دهد.

در پایان مسابقات این هفته دو تیم ذوب آهن و مهرام همچنان بدون شکست باقی ماندند و تیم ذوب آهن به دلیل معدل گل بهتر در صدر جدول قرارگرفت و تیم‌های مهرام، دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام در مکان‌های دوم تا چهارم ایستادند.

 

کد خبر 151844
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز